The Basic Principles Of سایت همفکری

Wiki Article

در خلال این سالها ارتباط خود را با مرحوم آیة الله شیخ محمّد جواد أنصاری و مرحوم حضرت آقای حدّاد از طریق مکاتبات و مسافرتهای متعدّد استمرار بخشیدند و در سایه دستورات إلهی این بزرگواران مراحل ترقّی را یکی پس از دیگری پیمودند تا نهایةً به بالاترین درجات معنوی رسیده و در اوج قلّه توحید استقرار یافتند.

بنابراین، بهتر است به افرادی روی آوریم که به ما انرژی می‌دهند و به ما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم‌ها را بگیریم.

ایشان در آغاز ورود به تهران و استقرار در سنگر هدایت مردم اساسی‌ترین کار را تشکیل حکومت اسلام دانسته و در راستای حرکت به سمت تحقّق آن به ایجاد جلسات همفکری با علمای بزرگ و طرح و پی‌گیری مسائل مختلف و مشکلات این مسیر طولانی پرداختند که با رحلت آیة الله بروجردی و تحرّکات اسلام ستیزانه حکومت شاه و قیام مردم به زعامت عالمان دینی و درخشش فوق‌العاده حضرت آیة الله خمینی در این صحنه حضرت آقا که با ایشان سابقه آشنائی داشتند ارتباطی دقیق و محکم را پی‌ریزی نموده قدم به قدم در مسیر شروع و اوج‌گیری نهضت به هم فکری و همکاری گسترده پرداختند، و ضمن جذب یاران مطمئن و متعهّد برای فداکاری در مسیر حذف حکومت طاغوت و تحقّق حکومت اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند، و در مواقع حسّاس برای نجات رهبری نهضت از زندان و اعدام فعّالیّتی وسیع و همه جانبه و مؤثّر را طرّاحی و اجرا نمودند.

این جانب با قلبی اندوهگین و ملول به شما آقازادگان محترم و والده محترمه و دیگر فرزندان و اخوان و کسان و نزدیکان و نیز دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم، و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و حشر با احبّه و اولیاء را مسألت می‌کنم.

हिन्दी خانه کل اخبار مراجع و علما حوزه علمیه قم استان ها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان ایلام البرز بوشهر تهران خراسان رضوی خراسان جنوبی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان فارس قزوین کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مازندران هرمزگان همدان یزد بین الملل عراق-سوریه فلسطین-لبنان بحرین-عربستان پاکستان - هندوستان افغانستان آسیا و اقیانوسیه آفریقا اروپا-آمریکا آمریکای لاتین علمی فرهنگی دین و اندیشه سینما و تلویزیون یادگاه شهیدان علم حدیث روز کتاب و نشر فرزانگان کنش‌گران فضای مجازی یادداشت و مقاله بانوان عکس عکس صفحه اصلی عکس استانها دریافتی عکس نوشت دیروز حوزه دکه مطبوعات فیلم و صوت فیلم صوت موشن گرافیک پرونده‌های ویژه ارتباط با ما

دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی میان مذاهب اسلامی هستند؛ اما با وحدت می‌توان مانع تحقق این توطئه دشمنان شد.

بنظرم واقعا ظلمه در حق بچه های مردادی و شهریوری.  بچه ها سنشون خیلی کمه باید با بچه های مهر پارسال که یکسال بزرگترن تو یک کلاس باشن.  همیشه تو درس یا عقبترن یا خسته تر

یکی از دلایل اصلی برای همفکری و مشورت با دیگران این است که هیچ کس همه چیز را نمی داند. هر فرد تجربیات و دانش خاص خود را دارد و ممکن است به جوابی برسد که ما به آن فکر نکرده ایم.

افراد سمی که نباید برای مشورت و همفکری به آن‌ها روی آورد

شناسایی ناهنجاری‌های website قامتی و اختلالات حرکتی با دستگاه ایران ساخت

شیعه و اهل سنت برای تقویت وحدت اسلامی همفکری کنند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: برای تقویت وحدت اسلامی باید همه فرق شیعه و اهل سنت همفکری داشته باشند و با برنامه‌ریزی عوامل تقویت را شناسایی و موانع آن را بازشناسایی کنند.

همفکری و مشورت با دیگران به ما این امکان را می‌دهد که از تجربیات و دانش افراد دیگر بهره‌برداری کنیم. هر فرد در زندگی خود تجربیات و دیدگاه‌های منحصر به فردی دارد که می‌تواند به ما در پیدا کردن جواب سوالاتمان کمک کند.

همچنین، باید به دنبال راهکارهای خلاقانه و نوآورانه بوده و از عبارات انتقالی برای راهنمایی خواننده در مقاله استفاده کنیم تا ایده‌ها به یکدیگر مرتبط شوند و جریان منطقی در مقاله ایجاد شود.

آموزش زبان ترکی آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان فرانسه آموزش زبان آلمانی دیکشنری ها

Report this wiki page